Понеділок, 20.05.2024, 10:23
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя математики Флорескул С.В

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

У категорії матеріалів: 4
Показано матеріалів: 1-4

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

«Три шляхи ведуть до знання: шлях міркування – цей шлях найблагородніший; шлях наслідування – цей найлегший шлях і шлях  досвіду – цей шлях найтяжчий»

Мої статті | Переглядів: 3691 | Додав: Svetka | Дата: 31.01.2010 | Коментарі (0)

Позакласна робота з математики складає нерозривну частину навчально – виховного процесу навчання математики, складного процесу впливу на свідомість і поведінку школярів, поглиблення і розширення їх знань і навиків таких факторів, як зміст самого навчального предмета – математики, всієї діяльності вчителя в сполученні з різносторонньою діяльності учнів.

Мої статті | Переглядів: 2422 | Додав: Svetka | Дата: 31.01.2010 | Коментарі (0)

Багато дослідників вважають, що пізнавальні задачі дозволяють формувати в учнів досвід творчої пошукової діяльності, який іншим шляхом набути неможливо. Будь-яка пізнавальна задача або завдання для свого рішення вимагає визначеного прийому розумової діяльності або сукупності цих прийомів, що розвивають розумові здібності учнів. Поняття обдарованості і творчості взаємопов’язані: спрямованість на творчість є виразною ознакою обдарованості, а а обдарованість завжди виявляє себе в певні сфері творчої діяльності. Прийшовши до школи, діти повинні заглиблюватись в атмосферу творчості. Пошуку нового, піддавати сумнівам сталі істини. Розвиток творчої особистості потребує впроваджених нових дидактико-методичних засобів, що допомагають моделювати навчально-виховний процес, виходячи із поставленої мети.
Мої статті | Переглядів: 6594 | Додав: Svetka | Дата: 16.01.2010 | Коментарі (0)

Реалізація основної мети курсу математики вимагає введення до профільного навчання математики,яке дозволяє повно цінніше врахувати індивідуальні особливості учнів. Таким чином за допомогою різноманітних форм навчання вчитель зможе різноманітними технологіями удосконалення вкладання математики. Навчання у 9 класі – це особливий етап у становленні особистості учнів. Упродовж року 9-класники мають засвоїти нові теми, ґрунтовно повторити вивчені раніше і добре підготуватися д державної підсумкової атестації. Крім цього, їм необхідно визначити з подальшим навчання – обрати відповідний напрям і профіль. Така роз’яснювальна робота ще на початку 9 класу дозволить учням та їх батькам уникнути багатьох прикрих помилок і буде стимулювати навчально – пізнавальну діяльність дев’ятикласників.
Мої статті | Переглядів: 780 | Додав: Svetka | Дата: 16.01.2010 | Коментарі (0)

Пошук
Друзі сайту